Yeni Mezun Mühendisten Yeni Bir Girişim: BLOG

indirTürkiye’deki yeni mezun arkadaşların arasına bu yıl ben de katıldım. Dört koca yılda dersler, projeler, sunumlar, stajlar, kurslar, kongreler, kulüp faaliyetleri, sosyal sorumluluk projeleri arasında mekik dokuyarak geçti. Nelerle uğraşmayı seviyorum? güçlü yönlerim ve geliştirmek istediğim yönlerim neler? yeteneklerimi hangi alanda kullanarak hedeflerime ve isteklerime ulaşabilirim? gibi birçok sorunun cevaplarını öğrenmemi sağlayan dolu dolu dört yıl!
Son stajımda hangi bölümde staj yapmak istersin? diye sorduklarında İnsan Kaynakları cevabını vermiştim. Bu tercihim sebebi kendi niteliklerimi üniversite faaliyetleri sırasında keşfetmem ve önceki staj deneyimlerinde insan kaynakları alanının beni cezbetmesi!
Blog yazma amacım: Bilgi ve fikirlerimi paylaşmak, benim gibi yeni mezun, üniversite öğrencilerine fayda sağlayacak içeriklerle faydalı olmak ve mesleki gelişimimi sürdürülebilir hale getirmek (sürekli öğrenme). Umarım Mühendisin İK’sı adlı blog’um bu hedeflere sahip olan insanlarla tanışmama vesile olur.
Benimle ve blog’umla ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz: https://cerenbandirma.wordpress.com/hakkimda/
Bir Cevap Yazın

