Yeni Yıla Mühendisin İK’sından bir mesaj

IMG_5682

On bin yıllık geçmişe sahip yeni yıl kutlamalarına son 33 saat kaldı.

Bu yıl, hem benim için hem de Türkiye için ilkler yaşandı. Mezun oldum, yurt dışında gitmek istediğim yerleri gezdim, sosyal sorumluluk projelerinde yer aldım, direndim,  kep attıktan sonra  blog yazmaya başladım. Özetle istediğim çoğu şeyi gerçekleştirdim.

Türkiye ise yıllardır süren uzun bir sessizlikten sonra dünyaya en güzel dayanışma örneğini gösterdi. Ay ay yaşadığımız olayları linkten inceleyebilirsiniz. http://www.sendika.org/2013/12/direnenlerin-yili-2013-neler-yasandi-foto-haber-kolektifler-net/ 

Dilerim bu yıl hayallerinizi hedefler haline getirdiğiniz ve bu hedefleri gerçekleştirdiğiniz bir yıl olur.

İyi Yıllar!

 

One thought on “Yeni Yıla Mühendisin İK’sından bir mesaj

Bir Cevap Yazın

