BLOG’UM 2 YAŞINDA

imageÜniversiteden mezun olduktan sonra yazmaya başladım. Tam 2 yıl önce. Blog oluşturmaya her zaman proje gözüyle baktım. Her ay nasıl geliştiririm, hangi konularda paylaşımlar yapabilirim, okuduğum hangi kitapları paylaşabilirim vb. sorularla 2 yıldır aralıksız her ay paylaşımlarda bulunuyorum. Blog’um bana birçok insanın katılamadığı eğitimlere, seminerlere ve zirvelere katılma fırsatı verdi. Çeşitli hediyeler ve güzel arkadaşlıklar kazandırdı. Blog yazmanın saçmalık olduğunu düşünenlere inat, onların davet edilemediği zirvelere gidiyor, birçok insana blog’um aracılığıyla ulaşıyor, yakın zamanda mezun olacak arkadaşlarıma destek oluyorum.

Mühendisin İK’sı sosyal medya paylaşımlarını izlemek için tıklayın!

Bu yıl, diğer bloglardan farklı olarak çeşitli kategoriler ve beğeni toplayan afişler oluşturarak paylaşımlarda bulundum. Özellikle bu yıl videolu tanıtımlar, afişler ve son olarak infografikle içli dışlı oldum. Aktif blogger listesi, vakalar, analizler, kitap tanıtımları, iş’te stil, çalışan mutluluğu zirvesi, anket çalışması ve araştırma yazıları bu yıl en çok tıklananlar arasında yer aldı. Aktif blogger listesini, Artemiz Güler’in oluşturduğu blogger listesinden esinlenerek 2014’te oluşturdum. Her ay, tüm listeden blogları incelerken aktif blogları listeleme fikri ortaya çıktı. Böylece takipçilerim, her ay hangi ik bloggerları neler paylaştı kısa sürede erişme fırsatı elde etti. İK bloglarının sıkı takipçilerine kolaylık sağladığını bilmeyen bazı bloggerlar başta eleştirse de sonradan paylaşımda bulundular. Son zamanlarda aktif ik blogger listesi paylaşımını daha iyi bir biçimde paylaşmayı planladığımı duyurmak isterim. 🙂

2 yıldır blog’umu takip eden, görüşlerini paylaşan, ilgi gösteren herkese çok teşekkür ediyorum.

Untitled Infographic ceren bandırma

Önerileriniz ve eleştirileriniz için e-posta adresim aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

Sevgiler!

2 thoughts on “BLOG’UM 2 YAŞINDA

  1. Ceren hanım, yazılarınızı keyifle okuyorum. Paylaşımlarınızla, farklı bakış açılarının insan kaynaklarına yaptığı değerli katkıları da izliyorum Ellerinize sağlık. Hamdi Özçelikel / ikdinozoru.com

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

