Dijital İK Konferansı

Herkese Merhaba,

Kasım ayının Aktif İK Blog Listesi’ni paylaştıktan sonra haberleştiğimiz üzere Burçin Şoray Erdağ’dan bloglarla ilgili yapacağı çalışmayı bekliyordum. Kendisi Alexa ve SimilarWeb kullanarak İK Bloglarının Dünya sıralamalarını bizlerle paylaştı. ( http://www.ikhaberleri.com/ikblog-siralamasi.html ) Bu çalışma için ben de kendisine teşekkür ediyorum.

Bu hafta sosyal medya hesaplarımdan paylaştığım gibi Dijital İK Konferansı’nı merakla bekliyordum. Konferans, 3 Aralık’ta Salt Galata’da yapıldı. Burası çalışmak için sıklıkla gittiğim yerlerden biridir. Davet eden Müge Ateş’e ve konferans boyunca bloggerlara öneriler sunan Fatoş Karahasan’a teşekkürlerimi iletiyorum.

Dijital İK’da bu yıl, dijital dönüşümden bahsedildi. Teknolojinin günümüzde bizi, kurumları nasıl değiştirdiği anlatıldı. Bu değişimin avantajları, dezavantajları konuşuldu. Konferansta gençlere yönelik yapılan bir araştırma da paylaşıldı. Araştırmaya katılan 8 bin gence hayattan ne istedikleri sorulmuş. Mutlu olmak, aşık olmak ilk sırada yer almış. Kariyer hayalleri? İşte o daha sonra geliyor. Eğitim sistemi aile ile vakit geçirmeyi bile artık çok görürken mutlu olmaya, gezmeye, aşık olmaya vakit bulamayan biz gençlerin istekleri bence gayet normal.

Konferans boyunca #dijitalik etiketi ile sosyal medya üzerinden katılımcılar görüşlerini paylaştılar. Katılamadıysanız, merak ediyorsanız okumanızı öneririm.

Konferansa yüksek katılım vardı. Adım atılacak alan yoktu diyebilirim. Salondaki ışıklar nedeniyle sunumların görsellerini okumakta güçlük çektim. Bu nedenle çektiğim videolar da görsel açıdan iyi olmadı. Ama bu ilk denememdi. Gideceğim etkinliklerde daha iyi videolar çekeceğim. İşte Dijital İK oturumlardan hazırladığım kısa video!

 

Bir Cevap Yazın

